اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

شرایط و تعرفه استاندارد ارسال محصول

قوانین و مقررات AEG ایران

AEG ایران با داشتن تیم حرفه ای باربری و سیستم ارسال سريع و مطمئن کالا به نقاط دور و نزدیک کشور ایران ، لذت خريد آسان و مطمئن اینترنتی و آنلاین لوازم خانگی را براي شما به ارمغان می آورد.

 

ارسال کالا در شهر تهران

فروشگاه AEG ایران ، با داشتن تیم حرفه ای حمل و نقل ، کالاهای مشتریان تهران را در اسرع وقت به بهترین شیوه حمل و نقل در اختیار مشتریان گرانقدر قرار خواهند داد. کالاهای مشتریان از انبار مرکزی شرکت آریان بارگیری می شود و به محل مشتریان انتقال داده خواهد شد. تیم حرفه ای حمل و نقل با داشتن لباس فرم AEG ایران ،طبق مصوبه و دستورالعمل کالاها را تا درب منزل مشتریان تحویل می دهند و در صورت درخواست مشتری به طبقات مختلف جابه جا خواهند کرد، همکاران ما در بخش حمل و نقل تمامي کالاها را در زمان تحويل از بسته بندي خارج و از لحاظ بدنه صحيح و سالم تحويل شما مي نمايند و در صورت وجود ايراد ظاهري در کالا آن را برايتان تعويض مي نمايند.

 

شرایط ارسال کالا

سفارش هايي که در روزهاي کاري و تا ساعت 8 بعدازظهر ثبت شوند، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت ارسال می شود و هزينه حمل آن طبق جدول هزينه حمل محاسبه و درب منزل دريافت مي گردد.

شرکت AEG ایران در جهت رضایتمندی مشتریان نرخ مصوب کرایه حمل و نقل را به شرح زیر اعلام می کند تا هیچگونه ابهامی در هزینه حمل و نقل برای مشتریان عزیز بوجود نیاید.

 

هزینه باربری لوازم خانگی در شهر تهران و حومه (سال 96)

تهران

1,500,000ریال 

تهرانسر

2,000,000ریال 

حومه (پردیس، قرچک، پاکدشت، قیام دشت، خاورشهر، اسلامشهر، کهریزک، لواسان، جاجرود، فشم، اوشان، شهریار)

2,000,000ریال

حومه (ورامین، پیشوا، دماوند، کرج، حسن آباد، قم)

2,500,000 ریال

 
  • در صورتی که کالاها با آسانسور جابه جا شوند ، فقط هزینه یک طبقه محاسبه می شود.
  • هزینه تحویل در پارکینگ یک طبقه محاسبه می شود.

هزينه حمل فقط شامل ارسال کالاي AEG تا درب منزل (براي سفارشات تهران و کرج) مي باشد و براي تحويل کالا داخل منزل هزينه جداگانه دريافت مي گردد که شرح آن در جدول زیر آمده است.

 

هزینه بالابری کالا برای هر طبقه (سال 96)

ساید بای ساید AEG

400,000 ریال

یخچال فریزر AEG

300,000 ریال

ماشین لباسشویی AEG

300,000 ریال

ماشین ظرفشویی AEG

300,000 ریال

فر برقی و اجاق توکار AEG

100,000 ریال

اجاق گاز AEG

200,000 ریال

باز و بسته شدن درب تمام ساید بای سایدها

300,000 ریال

 

نکته : در صورتی که کالاها با آسانسور جابه جا شوند ، فقط هزینه یک طبقه محاسبه می شود.

در مورد سايد باي سايد و يخچال فريزر در صورتي که نياز به باز کردن درب کالا براي جابجايي بين طبقات باشد، مبلغ 30،000 تومان بابت باز و بسته کردن درب کالا دريافت مي گردد.

 

ارسال کالا به سراسر ایران (همه شهرستان ها) از طریق باربری

فروشگاه AEG ایران با فراهم آوردن امکان تحویل کالا از طریق باربری، امکان استفاده از خدمات خود را برای تمام کاربران در سراسر کشور فراهم کرده است. 

AEG ایران ، کالاهای با وزن زیاد مثل ساید بای ساید ، یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را در نهایت دقت و سلامت، پس از تایید کارشناسان فروش در انبار، به باربری‌های مورد اعتماد و رسمی کشور تحویل داده میشود .کالا پس از تحویل به باربری بیمه شده و با بیمه نامه به آدرس مشتری ارسال میگردد.زمانی که کالا به باربری تحویل میشود از کالا عکس گرفته میشود و در بارنامه یا بیجک باربری اعلام میشود که کالا صحیح و سالم تحویل به باربری شده است.باربری طبق قوانین بیمه موظف است که کالا را صحیح و سالم به مشتری تحویل دهد.همچنین AEG ایران ، به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی ، کالای شهرستان را بسته بندی اضافی روی کارتن اصلی خود محصول میکند که کالا صد در صد سالم به دست مشتری برسد.پس از ارسال ،بیجک باربری و اطلاعات بارنامه برای مشتری تلگرام میشود و در اختیار او قرارداده میشود. در این روش، کالای خریداری شده ظرف مدت ۴۸ ساعت برای شهرهای نزدیک و نهایتا ظرف مدت ۷۲ ساعت برای شهرهای دور به خریدار صحیح و سالم تحویل داده خواهد شد.

در این روش مشتری هزینه‌ حمل از انبار AEG  تا باربری و هزینه باربری تا شهر مورد نظر را به عنوان پس کرایه به نماینده‌ باربری پرداخت می‌کند.

تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 25 آذر 1399               تعداد مشاهده این مطلب : 6881 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح