اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

جشنواره جاروی جادویی

جشنواره جاروی جادویی

شرایط جشنواره :
جوایز این جشنواره شامل 20 سفر برای برندگان خوش شانس به استانبول ،یا 80 سفر به کیش و یا 80 سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.به هنگام خرید جاروبرقی های آ ا گ ،فروشگاه کارت مخصوصی را به خریدار تحویل می دهد که دارای شماره سریال و کدقرعه کشی می باشد. خریدار پس از خرید محصول کافیست که پس از مخدوش کردن برچسب کد قرعه کشی، آن را پیامک نموده و منتظر دریافت تماس باشد. نتایج قرعه کشی پس از اتمام جشنواره به اطلاع کلیه خریداران خواهد رسید.هدایای ویژه ی این جشنواره فقط در صورت ارایه ی فاکتور خرید و کارت قرعه کشی به خریداران گرامی تحویل داده می شود.
در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام با شماره 33125763-021 تماس حاصل فرمائید.همچنین شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

کارت هدیه

طرح کارت هدیه دریافتی در هنگام خرید جارو برقی ا ا گ به شکل زیر است و کافیست که برچسب روی محل کد قرعه کشی را مخدوش کنید و شماره آن را پیامک کنید.کارت های دیگر در قرعه کشی جاروی جادویی شرکت داده نمی شوند.

چند نکته

نکته 1 : دقت داشته باشید شماره موبایلی که با آن کد قرعه کشی را پیامک می نمایید در دسترس باشد. دارنده آن خط به عنوان برنده محسوب میشود.
نکته 2: حداکثر یک هفته پس از پیامک کردن کدقرعه کشی، از طرف مرکز خدمات,تماس و یا پیامکی دریافت خواهید کرد. در مرکز خدمات، اطلاعات شما در سامانه ی اطلاع رسانی ثبت می گردد.ضمنا اطلاعات کالای خریداری شده توسط شما مجددا کنترل می گردد.

تاریخ ارسال مطلب : شنبه 5 خرداد 1397               تعداد مشاهده این مطلب : 1749 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح