اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

شرایط ضمانت AEG

شماره تماس خدمات پس از فروش آ.اِ.گِ :  64098

شرایط ضمانت نامه محصولات AEG

شرکت آریان با خدمات پارسا سرویس ، نماینده انحصاری فروش و خدمات محصولات AEG

تلفن های تماس : 68-33123767 و 22854483 و 22856147

مشترک گرامی:

ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد شما و تبریک بمناسبت پیوستن به خانواده بزرگ آ.اِ.گِ، جهت استفاده بهینه از مزایای خدمات پس از فروش، شرایط گارانتی را بطور کامل مطالعه نموده و بمنظور استفاده از سیستم پیگیری هوشمند خدمات، مطابق دستورالعمل مندرج در متن ضمانتنامه، اقدام فرمائید.

بی تردید، تلاش بی وقفه مدیران همگام با پرسنل مجموعه، در جهت رشد و ارتقاء ارائه خدمات هر چه بهتر، در راستای جلب رضایت شما مشترک گرامی، از اهداف بسیار مهم پارسا سرویس خواهد بود

 

مشترک محترم لطفا به نکات زیر توجه فرمائید:

1)  کارت گارانتی دستگاه می بایستی دارای برچسب هولوگرام طلایی باشد. لطفا از تحویل گرفتن دفترچه فاقد هولوگرام طلایی خودداری نموده و مراتب را به مرکز خدمات پارسا سرویس اعلام نمائید.

2)  جهت اطمینان کارت شناسایی مورد تائید شرکت ( که دارای عکس و هولوگرام مطابق همان هولوگرام الصاق شده به کارت گارانتی می باشد ) را از سرویسکاران بخواهید.

3)  جهت نصب و راه اندازی، حداکثر 12 ماه از تاریخ مندرج در فاکتور خرید خود، مهلت دارید. لذا در غیر اینصورت گارانتی دستگاه شما، از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

4)  پس از تحویل گرفتن و نصب دستگاه، فرم مربوط به مرکز هماهنگی خدمات را تکمیل و امضاء نموده و به سرویسکار مربوطه تحویل دهید.

5)  فاکتور خرید خود را ضمیمه کارت گارانتی نموده و هنگام نصب، به سرویسکار ارائه نمایید.

6)  دقت نمایید که فرم اطلاعات مربوط به کالا، پس از راه اندازی دستگاه توسط سرویسکار مهر و امضاء شود.

 

شرایط و مفاد ضمانت نامه:

1)  نصب، راه اندازی و آموزش فقط برای یک بار توسط سرویسکاران مجاز شرکت پارسا سرویس بصورت رایگان خواهد بود.

2)  ضمانت محصول توسط نمایندگان مجاز فقط با رویت اصل ضمانت نامه امکان پذیر می باشد. مخدوش بودن ضمانت نامه و فقدان هولوگرام طلایی پارسا سرویس، آن را از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد.

3)  نصب و راه اندازی توسط خریدار و یا افراد غیر مجاز، این ضمانت نامه را باطل خواهد کرد. همچنین ضمانت نامه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت مهر و امضاء شده و شماره سریال و مندرجات آن مخدوش نشده باشد.

4)  هرگونه کپی و استفاده غیر مجاز از این ضمانت نامه و جعل نام " پارسا سرویس" پیگرد قانونی دارد.

5)  ارائه ضمانت نامه هنگام تعمیر دستگاه، الزامی است لذا در غیر اینصورت کلیه هزینه ها نقدا دریافت خواهد شد.

6)  این ضمانت نامه شامل خرابی لوازم جانبی، مصرفی و متعلقات دستگاه نمی گردد.

7)  این ضمانت نامه جهت برخورداری از خدمات رایگان در آدرس مندرج معتبر بوده و جابجایی و نصب مجدد دستگاه فقط توسط نمایندگان خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.

8)  اجرت تعمیرات و بهای قطعات تعویض شده دستگاه در مدت ضمانت بر عهده مرکز خدمات بوده و قطعات و اجزای تعویض شده مستهلک در طول مدت ضمانت، متعلق به مرکز خدمات می باشد.

9)  هزینه خدمات اضافی، حمل و نقل، لوازم مصرفی مربوط به نصب دستگاه ( لوله و شلنگ آب، سختی گیر آب، کابل برق، شیرآلات و اتصالات ) به عهده خریدار می باشد.

10)  آسیب های وارده ناشی از استفاده نادرست، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه، استفاده از شوینده های غیرمجاز، نوسانات برق، شکستگی و ترک خوردگی بدنه در اثر حمل و نقل نامطلوب به هیچ وجه شامل ضمانت نمی باشد.

11)  پس از اتمام مدت ضمانت، در صورت خرابی دستگاه، فقط قطعه تعویض شده به مدت 3 ماه ضمانت می گردد و قطعات دیگر دستگاه را شامل نخواهد شد.

12)  به لحاظ محدودیت های واردات و شرایط اجتناب پذیر دیگر ممکن است زمان تامین قطعه و یا تعمیر دستگاه طولانی گردد.

13)  دستگاه به هیچ عنوان عودت نشده و یا تعویض نمی گردد، مگر به تشخیص متخصصین شرکت، که در اینصورت درصد فرانشیز، مطابق قواعد و مقررات اتحادیه عینا از مبلغ فاکتور خرید کسر و مابقی مسترد می گردد.

14)  سیستم تبرید یخچال فریزر، ساید بای ساید و کولرهای گازی در قبال سوختن کمپرسور به مدت 60 ماه و در قبال از فشار افتادن کمپرسور، نشت یا پوسیدگی اواپراتور و کندانسور، به مدت 36 ماه و سایر قطعات برقی و الکترونیکی ، مکانیکی و بدنه ای ( شامل لامپها، ترموستات، فن ها و بردهای الکترونیکی، یخساز و کابین بدنه ) به مدت 18 ماه مشمول ضمانت می باشد.

15)  موتور اینورتر ماشین ظرفشویی، لباسشویی و خشک کن در قبال سوختن، به مدت 36 ماه از تاریخ نصب مشمول ضمانت بوده و سایر قطعات دستگاه دارای 18 ماه ضمانت می باشد.

16)  مدت ضمانت یخچال و فریزرهای با ارتفاع کمتر از 150 سانتی متر و ظرفشوئی های رومیزی در کلیه موارد مشمول گارانتی، فقط 18 ماه می باشد.

 

نکات مهم و قابل توجه:

1)  چنانچه محل نصب دستگاه شما فاقد کف شور جهت تخلیه آب باشد، در صورت افزایش احتمالی فشار آب و جدا شدن شیلنگ از شیر آب و یا ترکیدگی فیلتر که منجر به ایجاد خسارت گردد، این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

2)  هنگام ترک طولانی مدت منزل ( بیش از 24 ساعت )، از بسته بودن ورودی آب و گاز شهری به منزل، و همچنین باز بودن کف شور آشپزخانه اطمینان حاصل نمایید.

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 24 خرداد 1400               تعداد مشاهده این مطلب : 20447 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح