اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

فناوری ProSense در لباسشویی های AEG

زمانی که مقدار لباس ها کمتر می شود، فضای اضافی مهیا شده در داخل درام موجب غلتیدن بیشتر لباس ها و تمیزتر شدن آنها می شود- لباس کمتر یعنی تمیز شدن سریع تر.

وقتی صحبت از مدت زمان اجرای برنامه به میان می آید، اکثر ماشین های لباسشویی محدودیت در مقدار لباس دارند. به بیان بهتر وقتی مقدار لباس ها کمتر می شود، بیش از حد شسته می شود.

بیشتر شستشوهایی که در منزل انجام می شود با 60 درصد ظرفیت دستگاه انجام می شود، معمولا بیشتر شدن زمان شستشو موجب شستشوی بیش از حد لباس ها می شود.

شستشوی بیش از حد سبب پوسیدگی تار و پود ( از طریق حرکات مکانیکی) و کمرنگ شدن رنگ ها (به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مواد شیمیایی) می شود- که کاملا غیرضروری است.

" وقتی کثیفی لباس از بین رفت؛ مرحله بعد، از بین رفتن خود لباس است!" پس فورا این روند را متوقف کنید.

همانطور كه مى دانيم بحث صرفه جويى ، يكى از اهدافى است كه همواره تمام برندها بدنبال آن بوده و هستند. اين صرفه جويى در هر زمينه اى كه باشد قطعآ تأثيرگذار است . بعنوان مثال اكثر برندها با استفاده از سنسورهاى وزنى به صرفه جويى در مصرف آب دست پيدا كرده اند ؛ يا ديگر موردى كه به آن توجه مى شود صرفه جويى در مصرف انرژى است كه يكى از ابزارهاى ساده براى اين امر ، وجود برنامه Eco است. زمان نيز امرى است كه همواره همگان بدنبال كاهش آن با حفظ كيفيت شستشو مى باشند و براى رسيدن به آن در دستگاهها از كليد Time Save استفاده مى شود.
حال ما در آاگ به توانايى اى دست پيدا كرده ايم كه همه اين موارد را در قالب يك فناورى كنترل مى نماييم و آن  چيزى نيست جز فناورى پروسنس!

مهمترین مزیت فناوری ProSense مراقبت از لباس ها است.

بسیاری از ماشین های لباسشویی (هنوز) زمان شستشو را برحسب مقدار لباس ها تنظیم می کنند و متاسفانه تعداد محدودی از آنها در هنگامی که به صورت نیمه ظرفیت پر می شوند از حرکت باز می ایستند.

این ماشین ها عموما لباس ها را بیش از اندازه می شویند حتی لباس های معمولی راحتی را، به خصوص اگر ظرفیت ماشین زیاد باشد، زمان شستشو بطور پیش فرض طولانی است. بدترین شرایط برای شستشو، مقدار لباس اندک است که هربار موجب آسیب لباس ها می شود.

فناوری ProSense با انتخاب مدت زمان صحیح براساس میزان لباس ها، به طور خودکار مانع از شستشوی بیش از حد لباس ها می شود، و مهمتر اینکه این فناوری بهتر از لباسشویی های رده A عمل می کند. (کم مصرف تر هم به لحاظ مصرف آب و هم برق)

تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 17 آبان 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1452 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح