اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

فناوری ProClean در ظرفشویی AEG

ماشین ظرفشویی AEG مجهز به فناوری ProClean

در بسیاری از محصولات کمپانی های مختلف تنها یک بازوی آب فشان غیر پویا و با الگوی حرکتی یکنواخت اسپری آب بر روی ظرفشویی ها تعبیه شده است که مانع از استفاده بهینه از فضای سبدهای داخلی شده و تمامی زوایای ظروف به خوبی شسته نمی شوند. اما شرکت AEG ماشین ظرفشویی را به بازوی آب فشان ماهواره ای تجهیز نموده که با حرکت دوگانه چرخشی و تغییر مداوم زاویه دوش های پنج گانه، اسپری آب را به تمامی سطوح ظروف امکانپذیر ساخته و ظروف به بهترین شکل شسته خواهند شد و به همین دلیل است که از تکنولوژی ProClean بعنوان یکی از کارآمدترین فناوری شستشوی ظروف در دنیا نام برده می شود .

در داخل فضای این ماشین ظرفشویی شما می توانید 5 دسته برای اسپیری کردن آب و مواد شوینده به ظرفها را مشاهده کنید این ماشین ظرفشویی با یک دسته اسپری اضافی و پنج سطح پاشش می تواند این اطمینان را به شما بدهد که با کمترین مصرف آب و انرژی و بیشترین سرعت ظرفها را تمیز کند. در این ماشین ظرفشویی اگر نیاز به مواد شوینده اضافی باشد،دستگاه با استفاده از یک چراغ نشانگر به شما اطلاع می دهد. همچنین این ماشین ظرفشویی 10 دقیقه پس از اتمام کار به طور خودکار خاموش می شود که در نتیجه هیچ انرژی اضافی را مصرف نمی کند.

ظرفشویی آاِگ مراقبت فوق العاده را برای ظروف شیشه ای شما فراهم می آورد. شما می توانید ظرف های شیشه ای را به آرامی در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا راحت تر توسط ان تمیز شوند.

تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 7 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 2633 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح