اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

لباسشویی AEG با تاییدیه WoolMark

ماشین لباسشویی آاِگ دارای تاییدیه WoolMark می باشد. این تاییدیه برای لباسشویی هایی که قابلیت شستن لباس های پشمی و ابریشمی که باید با دست شسته شوند و نیاز به مراقبت بیشتری در شستشو را دارند می باشد.

این نشان تاکید روی لطافت و استفاده بهینه آب و انرژی دارد و نحوه عملکرد بدین صورت است که در هر دقیقه 30 دور میزند و یکبار ضربه وارد می کند که نهایت دقت در شستشوی البسه و جلوگیری از آب رفتن و کش آمدن لباس ها را دارد و با گردش مداوم آب و ثابت نگه داشتن دما یک شستشوی ایده آل را فراهم می کند.

 

WoolMark

woolMark بهترین مارک فیبر با کیفیت نساجی جهان است و قدرت جهانی در پشم می باشد.

ارزش این مارک در سراسر جهان در پوشاک، منسوجات خانگی و بخش لباسشویی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نشان دهنده یک تعهد بلند مدت به کیفیت 50 ساله و کمک به تعریف تاریخ پشم است.

علامت WoolMark به عنوان یکی از مشهورترین مارک های جهان، از زمان ایجاد علامت اصلی در سال 1964 به بیش از 5 میلیارد محصول اعمال شده است. (در سال 1964، نماد شناخته شده WoolMark متولد شد.)

علامت تجاری WoolMark یک گواهینامه است که به محصولات آزمایش شده در آزمایشگاه های معتبر که توسط شرکت WoolMark تایید شده، تعلق می گیرد.

مصرف کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که محصولاتی که علامت را حمل می کنند دقیقا مورد آزمایش قرار گرفته و با علامت تایید کیفیت مستقل تامین می شوند.

 

 

تاریخ غنی

در دهه 1930 تعداد انگشت شماری از کشورهای تولیدکننده پشم در جهان تصمیم گرفتند که محصولات خود را در مقیاس بین المللی ارتقا دهند. استرالیا مورد حمایت قرار گرفت و در سال 1936 تولیدکنندگان پشم رای دادند تا مبلغ 6 پنی را برای هر رول تولید کنند. سپس در تاریخ 1 ژوئیه 1937، دبیرخانه شعبه بین المللی پشم تشکیل شد- که به سرعت به دبیرخانه بین المللی پشم (IWS) تغییرنام پیدا کرد. در اواسط دهه 1950، IWS مستقر در لندن، دفاتری در هر کشور تولیدکننده عمده پشم داشت.

در سال 1954، IWS جایزه کسب کرد. این جایزه برتری و نوآوری در مد را تصدیق کرد و پشم را در شکل خالص، طبیعی و لوکس ترویج داد.

یک رقیب جدید در طول جنگ جهانی دوم ظاهر شد و از سال 1960 نایلون، پلی استر و اکریلیک به سرعت تبدیل به نام خانوادگی شد.

برای مبارزه با افزایش فیبرهای غیرطبیعی، ویلیام وینز مدیر کل IWS استرالیا ایده یک برچسب منحصربفرد را بوجود آورد که محتوای فیبر و کیفیت پشم را تضمین می کرد. در سال 1964 لوگوی WOOLMARK متولد شد و از آن زمان به بعد به عنوان نشانگر کیفیت محصولات پشم شناخته شد. تا سال 1970 استرالیا 180 میلیون گوسفند ثبت کرد و طی چند سال، صادرات پشم برای نخستین بار از زمان جنگ کره، یک میلیارد دلار را به خود اختصاص داد. در حالی که استرالیا به طور ظاهری از سواری بر روی گوسفند لذت می برد، شرکت پشم استرالیا در سال 1973 یک واحد بازاریابی متمرکز برای تسهیل فعالیت های تحقیق، ارتقا و بازاریابی  تاسیس کرد.

دهه 1980، افتتاح اقتصاد چین را نشان داد که به عنوان یک بازار عمده برای پشم استرالیا ظاهر شد. صنعت پشم استرالیا همچنان رشد  کرد و ستون فقرات اقتصاد استرالیا را تشکیل داد. اما بین ژانویه 1988 و فوریه 1991 صنعت پشم فروریخت- عمدتا به علت توقف طرح قیمت گذاری متعادل شده.

سازمان تحقیق و توسعه پشم استرالیا (AWRAP) در دسامبر 1993 تاسیس شد. در سال 1994 فعالیت های AWRAP و IWS ادغام شدند و به عنوان یک سازمان تحت کنترل AWRAP اداره میشد.

شرکت WoolMark (TWC) در سال 1997 به عنوان یک نتیجه از تغییرنام IWS تاسیس شد.

در سال 2001، AWRAP به شرکت حقوقی Corporations تبدیل شد (AWS). در سال 2002، AWI از AWS جدا شد تا یک شرکت کاملا مستقل شود. هر دو AWI و TWC مسئولیت اولیه خود را حفظ کردند- AWI سرمایه گذاری در پروژه های تحقیق و توسعه و TWC ارتقاء پشم استرالیا و توسعه تجاری WoolMark و سایر مارک های مرتبط.

در سال 2007 AWI، TWC و نام تجاری WOOLMARK را از AWS خریداری کرد. از آن زمان، AWI مسئول تحقیق و توسعه، بازاریابی و ارائه خدمات صنعتی شد. TWC همچنان به مارک معروف WoolMark در خانواده ها و شرکت ها در مقیاس بین المللی اظهار می کند.

 

مزایای صدور گواهینامه WoolMark

شرکت WoolMark با ارائه خدمات به طور مداوم به کسب و کار ما ارزش می افزاید. گواهینامه WoolMark به صاحبان مجوز اجازه می دهد تا از آرم WoolMark، WoolMark Blend یا Wool Blend بسته به مقدار فیبر محصولات پشمی خود استفاده کنند.

WoolMark یک طرح تضمین کیفیت فیبر منحصربفرد را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به طور یکسان فراهم می کند. مشخصات و استانداردها در سطح بالایی قرار دارند تا به حداکثر رضایت مصرف کننده برسند در نتیجه  خطر عودت محصول توسط مصرف کنندگان را کاهش می دهد.

تاریخ ارسال مطلب : يكشنبه 19 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1737 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح