اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

جاروبرقی آاگ پرقدرت و کم صدا

جاروبرقی های کم صدا و پرقدرت آاِگ

شما می توانید پاکیزگی تمام عیار را با جاروبرقی های آاگ داشته باشید ، زیرا نوآوری هایی برای داشتن یک خانه تمیز را به شما هدیه می دهد.  AEGنیازهای امروز شما را درک کرده و نیاز های فردایتان را نیز پیش بینی می کند. بنابراین با استفاده از محصولات آاِگ به نتیجه ای دست پیدا خواهید کرد که نه تنها مطابق نیازهای شما است بلکه فراتر از آنهاست

با اختراع جديد مهندسان AEG يعني فناوري Silent Air Technology™ شما مي توانيد بدون ايجاد مزاحمت براي كسي، به نظافت بپردازيد. به لطف شلنگ كم صدا و نازل بسيار كارآمد AeroPro Silent ، جاروبرقی آاِگ فقط 58 دسيبل صدا ايجاد مي كند.

با نازل 3 كاره AeroPro™ شما هميشه آماده انجام هرگونه نظافتي هستيد. تغيير آسان برس، نازل باريك يا نازل مبلمان. هر زمان كه به هريك از اينها نياز داشتيد از داخل دستگاه برداريد و پس از پايان دوباره آنها را در دستگاه كنار هم قرار دهيد. يك ابزار چندكاره همواره در دسترس تان است.

رمز جمع آوري فوق العاده زباله نه فقط در داشتن موتور قدرتمند بلكه در جريان هواي قوي و نازل كارآمد AeroPro™ Extreme نيز است. جريان هوای جاروبرقی از نازل گرفته تا قسمت خروجي به خوبي و به صورت بهينه مهار شده است تا مكش موثر و كارآمدی داشته باشد.

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 13 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 2266 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح