اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

جاروبرقی AEG با فیلتر بهداشتی و ضدآلرژی


AEG  یکی از شرکت های تولید لوازم خانگی با کیفیت می باشد که روز به روز نظر مصرف کنندگان بیشتری را به خود جلب می کند. جارو برقی آاگ با قدرت مکش بالا می تواند گزینه ی مناسبی در انتخاب جاروبرقی باشد.

گنجایش 3.5 لیتری کیسه ی زباله این جاروبرقی برای نگهداشتن مقدار بیشتری گرد و غبار است، همچنین به دلیل بزرگ بودن کیسه ، نیازی نیست که شما مدام کیسه را عوض کنید . یکی از مزیت هایی که این جاروبرقی را با سایر جاروبرقی ها متمایز می کند، قابلیت شستشوی فیلتر بهداشتی و ضد آلرژی آن است که امر بسیار حائز اهمیتی در انتخاب جارو برقی می باشد .

هوایی که از جاروبرقی خارج می شود 99.95% خالص و پاکیزه است. فیلتر هپا ذرات بسیار ریز (تا 0.3 میکرون) را فیلتر می کند. لایه بندی فیلتر هپا دارای ساختار محکم و به هم فشرده ای است که به جذب بهتر ذرات گرد و غبار و عوامل آلرژی زا کمک می کند. همچنین وجود فیلتر کربن فعال، باعث از بین رفتن بوی نامطبوع محیط می شود و هوای خانه شما را پاک و تمیز نگه می دارد.

جاروبرقی سری 8 آاِگ از کم صداترین جاروبرقی های تولید شده کمپانی آاِگ است. به لطف اختراع تکنولوژی جدید Silent Air Technology  شما می توانید با این جاروبرقی حتی زمانی که کودکتان در حال خواب هست براحتی و بدون هیچ نگرانی جارو بکشید. طراحی ارگونومیک و سبکی این جارو کار را برای شما آسان کرده است.

با وجود نازل AeroPro ParkettoPro و مکش قوی نظافت سطوح سخت مانند سرامیک،‌ کاشی، پارکت و یا سطوح چوبی آسانتر شده است. در صورت پر شدن کیسه S-Bag چراغ نشانگر به شما هشدار می دهد تا در زمان مناسب کیسه زباله 3.5 لیتری جاروبرقی را تعویض کنید و همچنین نشانگری برای فیلتر وجود دارد که در صورت کثیف شدن فیلتر این نشانگر روشن می شود.

جاروبرقی AEG دارای لوله تلسکوپی بسیار سبک و مقاوم می باشد که شما خانم های خانه دار به راحتی و بدون زحمت جارو بکشید و خرطومی ویژه که بسیار منعطف و مقاوم در برابر کشش است. معمولا یکی از معضلات جاروبرقی های قدیمی ، زود پاره شدن خرطومی بود که در جاروبرقی آاگ دیگر نگران این موضوع نخواهید بود

 

 

تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 16 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 2696 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح