اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

هیچ لکه ای روی لباس ها باقی نمی ماند

ماشین لباسشویی آاِگ از کیفیت بسیار بالایی در شستشو برخوردار است و یکی از ویژگی‌های لباسشویی  AEG  که باعث متمایز شدن آن نسبت به لباسشویی‌های سایر برندها می‌شود این است که AEG از تکنولوژی جدیدی در ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کند که موجب می‌شود لباس‌ها همیشه نو به نظر برسند.

ویژگی‌ منحصر به فرد ماشین لباسشویی آاِگ، شستشوی بسیار ملایم است که به سبب آن AEG موفق به کسب جایزه بهترین کیفیت شستشو برای لباس‌های پشمی از استاندارد اتحادیه اروپا شده است.

 

تضمین بهتر تجربه شستشو با فناوری اوکومیکس (OKOMIX)

در ماشین های لباسشویی AEG یکی از هوشمندانه ترین و خلاقانه ترین تکنولوژی های روز دنیا بکار رفته است که طی آن ماده شوینده قبل از ورود به محفظه دیگ دستگاه در یک سیکل مجزا به صورت کامل با آب مخلوط می گردند و سپس محلول حاصله از طریق مجاری خاص به سقف دیگ منتقل شده و از بالا بر روی لباس ها اسپری می شوند که بدین وسیله مانع از بروز آسیب به الیاف لباس ها شده و از ایجاد لکه های سفید رنگ روی البسه جلوگیری می کند.

بهره مندی از فناوری OKOMIX باعث افزایش چشمگیر قدرت شویندگی مواد شوینده شده و از بروز آسیب به البسه تیره جلوگیری می کند.

در ماشین های لباسشویی معمولی، مخلوط نشدن کامل مواد شوینده با آب نه تنها باعث کاهش قدرت شویندگی می شود، بلکه ذرات پودر که بصورت کامل در آب حل نشده اند در برخورد با البسه تیره، باعث بروز لکه های سفید رنگ و آسیب به بافت آنها خواهند شد.

 

 

 

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 27 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1209 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح