اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

نظافت تمامی سطوح بدون زحمت

جاروبرقی آاگ برای نظافت بدون زحمت طراحی شده است. کمپانی آاگ برای دستگاه جاروبرقی خود از یک فناوری نوین به نام Silent Air Technology استفاده کرده است. این فناوری باعث می‌شود، خریداران جاروبرقی آاگ بدون ایجاد سروصدا و مزاحمت برای کسی، به راحتی به نظافت خانه خود بپردازند. البته بخشی از کم صدا بودن جاروبرقی آاگ نیز به لطف نازل بسیار کارآمد و شلنگ کم صدای آن فراهم شده است.
سیم بلند و گیره‌های پارک موجود در جاروبرقی آاگ باعث شده‌اند این دستگاه قدرت مانور بسیار زیادی داشته باشد بتواند همه جا را پوشش دهد و درعین‌حال کنترل آن به آسانی صورت پذیرد.

وجود نازل چند کاره در مدل‌های مختلف جاروبرقی آاگ موجب راحتی کار شما شده است. برای جارو کشیدن و تمیز کردن هر سطحی اعم از فرش، مبل و سطوح ناهموار فقط کافی است نازل مناسب را از میان نازل‌های مختلف آاگ انتخاب کنید.

اما شاید یکی از برترین ویژگی‌های جاروبرقی آاگ را بتوان وجود جریان هوای بهینه در آن دانست. هرچند که بزرگ‌ترین عامل موثر در توانایی جمع‌آوری زباله برای یک جاروبرقی، بالا بودن قدرت مکش آن است اما در این میان نباید سهم یک نازل کارآمد و جریان هوای قوی را نادیده گرفت.

از دیگر ویژگی‌های بارز مدل های مختلف جاروبرقی آاگ می‌توان به نشانگر الكترونيكي براي پر شدن كيسه زباله، فيلتر ضد آلرژي براي داشتن يك خانه سالم، لوله آلومينيومي تلسكوپي،  چرخ‌های بزرگ، قابليت مانور نرم و آسان ، نازل DustPro و نازل سطوح سخت برای تمامی انواع سطوح و نظافت كامل فرش‌ها و سطوح سخت، فیلتر قابل شستشو، كيسه S-bag و چرخ‌های كوچک با قابليت حركت 360 درجه‌ای برای تحرک بهتر اشاره کرد.

 

تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 29 آذر 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1373 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح