اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تمیزی هر نوع ظروفی را به ظرفشویی AEG بسپارید

امروزه ماشین های ظرفشویی از مهمترین ضروریات منازل به شمار می روند . شستن ظروف با مواد شوینده و آسیب های ناشی از این مواد و یا ایستادن طولانی مدت برای شستشوی ظروف از شایع ترین مشکلاتی است که اعضای یک خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشین های ظرفشویی بهترین راه حل برای رفع از این قبیل مشکلات می باشد.

ماشین ظرفشویی AEG یکی  از دستگاه‌های محبوب و باکیفیت شرکت آلمانی آاِگ محسوب می شود که در خانواده های کوچک و بزرگ ایرانی و حتی میهمانی ها نقش به سزایی ایفا خواهد کرد. ماشین ظرفشویی AEG مجهز به تکنولوژی اینورتر و موتور کم مصرف و بی صدا BLDC می باشد.

در بسیاری از محصولات کمپانی های مختلف تنها یک بازوی آب فشان غیر پویا و با الگوی حرکتی یکنواخت اسپری آب بر روی ظرفشویی ها تعبیه شده است که مانع از  استفاده بهینه از فضای سبدهای داخلی شده و تمامی زوایای ظروف به خوبی شسته نمی شوند. اما شرکت AEG ماشین ظرفشویی را به بازوی آب فشان ماهواره ای تجهیز نموده که با حرکت دوگانه چرخشی و تغییر مداوم زاویه دوش های پنج گانه، اسپری آب را به تمامی سطوح ظروف امکانپذیر ساخته و  ظروف به بهترین شکل شسته خواهند شد  و به همین دلیل است که از تکنولوژی ProClean  بعنوان یکی از کارآمدترین فناوری شستشوی ظروف در دنیا نام برده میشود.

 SoftGripبعنوان نگهدارنده ظروف حساس و جام های کریستالی در طول زمان شستشو طراحی شده اند و با شستشوی 45 درجه که مخصوص چنین ظروفی تعریف شده، از آسیب ظروف بلوری ، کریستالی و چینی جلوگیری کرده  و همچنین جام های کریستالی می توانند در داخل  قطعات سیلیکونی SoftSpikes مقاوم در برابر حرارت بالا، قرار گیرند و مانع از شکستن ظروف و جام های بلوری شوند.

تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 12 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1411 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح