اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

لباس هایتان را با خیال راحت به AEG بسپارید

ماشین لباسشوییAEG  ساخت کشور ایتالیا و تحت لیسانس آلمان با طراحی شیک و مدرن همراه با کارکرد آسان است که با مصرف بهینه آب و برق و داشتن رده انرژی A+++ به شما این امکان را می دهد تا در کنار کاهش هزینه مصرف انرژی سالانه بتوانید انواع البسه، ملحفه و پرده را به راحتی و با نتیجه دلخواه شستشو دهید. عملکرد اتوماتیک دستگاه با لرزش و صدای کم امکان شستشوی البسه با بهترین نتیجه را فراهم می آورد. این لباسشویی دارای سیستم کنترل میزان آب و سیستم تعدیل بار می باشد. 

 

PROTEX

قابلیت PROTEX در لباسشویی های آاِگ به شما این امکان را می دهد با خیال راحت پارچه های ظریف پشمی و ابریشمی را در آن شستشو دهید. نگران نباشید لباسشویی PROTEX آاِگ این کار را بدون عیب انجام می دهد.
 

OptiSense

قابلیت OptiSense میزان وزن لباس های شما را شناسایی و خود را تنظیم می کند برای شستن مقدار لباسی که در مخزن قرار داده شده است. لباسشویی آاِگ هیچ وقت لباس شما را بیش از حد  شستشو نمی دهد.

 

عملکرد موتور اینورتر

با این قابلیت شما هم یک لباسشویی کم مصرف دارید و هم یک لباسشویی بدون سرو صدا. این لباسشویی می تواند یک انتخاب عالی باشد.

 

عملکرد شستشوی بخار

هنگامی که یک لباس فقط مقداری کثیف است، و یک شستشو کامل نیاز ندارد، این برنامه دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و می تواند در کمترین زمان این کار را برای شما انجام دهد.

 

قابلیت لکه بری

با این قابلیت حتی لکه های بسیار سخت را به بهترین شکل ممکن شستشو خواهد داد و به صورت کامل تمیز خواهد کرد.

 

تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 12 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1381 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح