اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تکنولوژی ضدچروک خشک کن AEG

ماشین خشک کن AEG  این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت ظریف‌ ترین و حساس‌ ترین لباس‌های خود را درون آن بیاندازید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به آن‌ها وارد شود.

این خشک‌ کن مجهز به سیستم Absolute Care است که علاوه بر تنظیم سرعت چرخش دستگاه دمای آن‌ را با توجه به جنس پارچه تنظیم می‌کند. به همین دلیل میی توانید با آسودگی خاطر تمام لباس‌هایتان را با هر نوع جنسی اعم از نخی، پنبه‌ای، حریر، کتان، جین و پشمی داخل آن بیاندازید.

 

 

یکی دیگر از ویژگی‌های خشک‌ کن آاِگ مجهز بودن آن به فن‌آوری ضدچروک است که بسیار مورد پسند خانم‌ها می‌باشد. زمانی‌ که عملیات خشک کردن لباس‌ها به پایان می‌رسد تکنولوژی ضدچروک این دستگاه به طور خودکار شروع به کار کرده و چین و چروک های لباس‌ها را از بین می‌برد. این ماشین خشک‌کن آاِگ در عین حال که مصرف انرژی پایینی دارد دارای عملکرد و کارایی بالایی است که در آن از تکنولوژی ) heat pump تکنولوژی موجود در یخچال) استفاده شده است.

 خشک کن لباس AEG  دارای برنامه‌های متنوع  برای انواع لباس‌ها (نخی، پنبه‌ای، لباس‌هایی با جنس ترکیبی) است که با خیال راحت می‌توانید لباس‌هایتان را با هر جنسی درون آن قرار دهید.

 

 

اگر در فکر خرید یک خشک کن حرفه‌ای با عملکرد بی نقص هستید، خشک کن آاِگ یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. دستگاهی که به نحو احسنت به وظایفش عمل کرده و شما هیچ‌گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

 

تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 14 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 2101 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح