اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

شستشوی ظروف با حداقل زمان و حداقل مصرف آب

ماشین ظرفشویی AEG با موتور اینورتر پرقدرت و رده بهره وری انرژی A++ نشان می دهد که طراحان این مدل به فکر صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی بوده اند.

ظرفشویی آاِگ بجز صرفه جویی در مصرف برق، از کمترین مقدار آب بیشترین استفاده را خواهد برد بدین ترتیب که فناوری اسپری آب، شستشوی سطح تمام ظروف را تضمین می نماید.

از جمله برنامه های قابل ذکر در سیستم ظرفشویی  AEG، تاخیر در شروع شستشو می باشد. فرض کنید که تنها در ساعات اوج مصرف انرژی به دستگاه دسترسی دارید ولی می خواهید در ساعاتی غیر از این زمان از دستگاه استفاده کنید. نگران نباشید شما قادر خواهید بود با استفاده از برنامه ی شروع تاخیری، سیستم را طوری تنظیم کنید که 1 الی 24 ساعت بعد شروع به شستشو کند و شما با خیال راحت به کارهای خود برسید.

ویژگی دیگری که در دستگاه های تولید شرکت AEG مشهود است، میزان صدای بسیار کم این وسایل الکترونیکی می باشد. این قابلیت به همراه سایر مشخصات ذکر شده نشان می دهد که تولید کنندگان آاِگ از هر لحاظ (چه از لحاظ عملکرد بالا و راحتی استفاده و چه از لحاظ ایجاد محیطی آرام) به فکر مشتری بوده اند.

در ظرفشویی AEG قفسه ی کارد و چنگال به صورت یک سینی در بالاترین قسمت قفسه ها تعبیه شده است، که مهم ترین مزیت آن جلوگیری از اشغال بخش بزرگی از قفسه پایین و حفظ آن فضا برای ظروف دیگر می باشد. همچنین طراحی این قفسه تخت و صاف بوده و علاوه بر محل کارد و چنگال می تواند برای قرارگیری فنجان نیز به کار رود. با ظرفشوییAEG  دیگر نگران شستشوی قابلمه و ظروف بزرگ خود نباشید چرا که با توجه به قابلیت تغییر ارتفاع سبدها (در 5 سطح)، شما می توانید ظروف بزرگ تر را نیز توسط این دستگاه مورد شستشو قرار دهید.

در انتها می توان به سیستم قفل دستگاه اشاره کرد که به کمک آن می توانید دستگاه را از دسترسی کودک خود محافظت کنید.

ماشین ظرفشویی آاِگ دارای قابلیت برنامه های اتوماتیک برای شست و شوی ظروف است و با قابلیت تشخیص مقدار کثیفی ظروف می تواند برنامه مناسب را برای شستن ظروف توسط سنسورهای داخلی انتخاب کند و در حداقل زمان و حداقل مصرف آب شروع به شستن ظروف می نماید. این ماشین از بهترین ماشین های ظرف شویی بوده که با قدرتی فوق العاده با بیشترین کیفیت ظروف آشپزخانه را به بهترین نوع تمیز می نماید. این محصول حداقل انرژی را برای شستن ظروف بکار می برد. کمپانی AEG شما را از خرید این محصول نا امید نخواهد کرد.

 

تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 20 دي 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1516 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح