اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

ماشین لباسشویی AEG با فناوری خاص و بی رقیب در سطح دنیا

ماشین لباسشویی آاِگ سری 8000، مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا با قدرت و توان شستشو بالا وهمچنین مصرف بسیار پایین انرژی و برنامه های شستشوی متنوع، بهترین و پاکیزه ترین شستشو را به ارمغان می آورد. با لباسشویی AEG لباس هایتان را همیشه نو و پاکیزه نگه دارید.

 

از انواع گوناگون پارچه‌ها محافظت می‌شود

از لباس‌هایتان درست مراقبت کنید تا آنها همچنان مثل روز اولشان شاداب و نو بمانند. سری 8000 ماشین‌های لباسشوی آاِگ همراه با تکنولوژی OKOMIX مواد شوینده و نرم کننده‌ها را قبل از فرایند شستشو با هم مخلوط می‌کند و سپس آنها را  به طور مساوی در آب توزیع می‌کند. این کار باعث فعال شدن مواد شوینده می‌شوند و حتی در دماهای پایین کارایی آنها را بیشتر می‌کند.

 

تکنولوژی OKOMIX

برخلاف ماشین های لباسشویی دیگر، در ماشین های لباسشویی آاِگ؛ پودر شوینده و آب به صورت جداگانه قبل از آنکه با لباس ها ادقام شوند، درون محفظه ای جداگانه با یکدیگر مخلوط می شوند و پس از آن نیز برخلاف باقی ماشین های لباسشویی که از زیر با لباس ها در تماس هستند، این محلول از بالا به لباس ها اسپری می شود و بدین شکل از ایجاد هرگونه لک و سفیدک جلوگیری به عمل می آورد .

مزیت این فناوری در این است که وقتی آب و مواد شوینده جداگانه درون هم حل میشوند و یک محلول ایجاد می شود که از بروز لکه جلوگیری می کند، تمام آنزیم های موجود در پودر شوینده نیز تک تک فعال می شوند و روند شستشو بسیار دقیق تر و باکیفیت تر صورت میگیرد.

 

به چالش کشیدن عادت‌های کهنه لباس شستن

شستن لباس‌ها به شکلی که بعد از هر شستشو به مانند روز اولشان باشند نیازمند یک اعتماد تازه کشف شده به توانایی‌های ماشین لباسشویی و خشک کن آن دارد. دست کم با ماشین‌های لباسشویی آاِگ می‌توانید به شستن ظریف‌ترین و نازک‌ترین لباس‌هایتان از جمله بلوزهای ابریشمی، جامپرهای نخی و لباس‌های ضدآب بیرونتان بدون ترس از بین رفتنشان اعتماد کنید.

 

 

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 2 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1933 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح