اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

تکنولوژی لباسشویی و خشک کن های AEG، کارآمد ترین کیفیت شستشوی البسه در دنیا

از ژاکت‌های نخی محافظت می کند

آیا تاکنون جرات نمی‌کردید لباس‌های نخی،ابریشمی و لباس‌های بیرونتان را همزمان باهم خشک کنید؟ اکنون دیگر می‌توانید هرآنچه را که می‌شویید را با یک برنامه مناسب خشک کردن که حتی از مخصوص‌ترین لباس‌هایتان محافظت می‌کند خشک کنید.

با سری 8000 خشک کن‌های چند منظوره با سیستم «AbsoluteCare»، برنامه مخصوصی که تدارک دیده‌ایم پروسه خشک کردن هموار را به آرامی تکرار می‌کند تا در نتیجه ژاکت دستشور شما را بدون هیچ چین و چروکی خشک کند.

خشک کن‌های معتبر WoolMark ما با تکنولوژی منحصربفرد AbsoluteCare با یک برنامه مناسب که به دقت حرکات و دمای محفظه خشک‌کن را کنترل می‌کند کار می‌کند. لباس‌های نخی ظریفتان که دارای برچسب فقط با دست شسته شوند هستند در تمام طول چرخش در محفظه خشک کن به صورت صاف و پهن شده در سطح محفظه قرار می‌گیرند تا عملیات خشک کردن مسطح انجام شود. ما تضمین می‌دهیم که بافت و شکل ژاکت‌هایتان حفظ شود و هرگز دچار چین و چروک نشوند.

 

تازگی و استحکام

خشک کن‌ها اغلب باعث خرابی و ا ازبین رفتن لباس‌ها و پارچه‌های گران قیمت و پیشرفته می‌شوند اما رویکرد ما کاملا متفاوت است. سری 8000 شامل یک برنامه بیرونی ابداعی هست که با یک زمان‌بندی دقیق و کنترل صحیح دما باعث بازیابی قابلیت ضدآبی غشاء مقاوم در برابر آب لباس‌ها حتی بهتر از زمانی که آنها را در هوای آزاد خشک می کنید می‌شود.

 

مراقبت خود کار

محافظت از لباس‌ها برای ما چیزی فراتر از یک ویژگی ساده‌است. ما این ویژگی را با طراحی محفظه خشک‌کن‌ها ایجاد کرده‌ایم. سری 6000 آاِگ برای بهبود جریان آب در لباس‌ها همراه با یک محفظه با تکنولوژی ProTex عرضه می‌شود که دارای طراحی مجزا و مخصوصی در سطح بافت آن است. این فناوری این اطمینان را به شما می‌دهد که لباس‌هایتان بدون چین و چروک و ژولیدگی از خشک‌کن خارج می‌شوند و هر روزه کیفیت لباس‌هایتان را حفظ می کند.

 

حفاظت همیشگی از کیفیت

شستشو و خشک کردن مداوم لباس‌هایی که هر روز به تن می‌کنید می‌تواند به الباف لباس‌های شما آسیب برساند. سری 6000 خشک کن‌های ما که مجهز به تکنولوژی  ProSenseهستند از سنسورهای رطوبت و دمای پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که زمان و انرژی‌ای را که  برای هر مقدار لباس باید صرف شود  را تنظیم می‌کند. این تکنولوژی با صرفه جویی در زمان و انرژی تضمین می‌کند که لباس‌های محبوبتان هیچ وقت بیش از حد خشک نمی‌شوند و ظاهر و حس طراوت خود را در هر بار شستو‌شو حفظ می‌کنند.

 

آیا می‌توانم لباس‌های نخی را با ماشین بشورم؟

ممکن است که شما تصور کرده باشید که این کار امکان‌پذیر است، اما نهادهای پیشرو در صنعت نخ با این موضوع مخالف هستند. آنها دستگاه‌های ما را امتحان کردند و آنها را مورد تایید برای شستن لباس‌های نخی دانستند. پس در نتیجه زمانی که شما با برچسب WoolMark Care مواجه می شوید این بدان معناست که می‌توانید با اعتماد کامل لباس‌های نخیتان را که فقط باید آنها را با دست شست با خیال راحت با ماشین بشویید.

 

همچنان از لباس‌های قدیمی استفاده کنید

ساختار الیاف لباس‌های کلاسیک شما برای ایستادگی و مقاومت در برابر شستشوی روزانه آن‌ها نیازمند توجه ویژه‌ای می‌باشد. تکنولوژی ProSense که در سری 6000 به کار گرفته شده است مقدار هربار لباس‌هایی که در ماشین قرار می‌دهید را وزن کرده و محاسبه می‌کند که این مقدار از لباس به چه میزان زمان، آب،  انرژی نیازمند است. این تکنولژی از طریق شستشوی سراسری و کلی وبدون قرار دادن لباس ها در معرض حرکات و چرخش‌های بیش از اندازه  مکانیکی باعث کاهش فرسودگی و از بین رفتتن لباس‌ها می‌شود.

 

شستشوی هوشمند

ماشین‌های لباس‌شویی و خشک کن‌های ما مملو از ویژگی‌هایی هستند که طراحی شده‌اند تا با صرف کم‌ترین میزان انرژی و آب همه چیز را مانند روز اول و دست نخورده نگه دارند. اما متخصصین شستشوی ما فقط تجهیزات عالی را کافی نمی‌دانند بلکه آنها تمام لوازم مورد نیاز را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هربار شستشو را نیز پیشنهاد می‌کنند.

 

شادابی بدون تقلا

این‌که لباس‌هایی با ظاهری تر و تمیز داشته باشید ممکن است کمی زمان ببرد اما با تکنولوژی  ProSteamشما می‌توانید یک تکه از لباس‌هایتان را از لیست شستشو خارج کنید. سری 7000 ماشین‌های لباسشویی ما شامل یک چرخه بازیابی بخاری است. این ویژگی به شما این اجازه را می‌دهد تا چرخه خشک کردن لباس‌های ظریفتان را کاهش دهید.

 

تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 4 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1662 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح