اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

ماشین ظرفشویی AEG، لذت حضور در کنار خانواده

امروزه با افزایش زنان شاغل، استفاده از ماشین ظرفشویی طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است. انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی به قابلیت‌های مختلفی همچون صدای کم، صرفه‌جویی در مصرف آب و … بستگی دارد.

استفاده از ماشین ظرفشویی با افزایش حضور زنان در جامعه و نداشتن زمان کافی برای گذراندن در آشپزخانه، محبوبیت بسیاری در بین وسایل خانه کسب کرده است. خوشبختانه آقایان هم خود را علاقه‌مند به یادگیری استفاده از این دستگاه نشان داده‌اند.

ماشین ظرفشویی مزیت‌های زیادی از لحاظ راحتی و صرفه‌جویی اقتصادی دارد. نکته‌ی مهم دیگر در مورد ماشین ظرفشویی، کاهش هدر رفت آب شرب و کمک به حفظ منابع آب است. در شستن ظرف‌ها با این دستگاه، میزان آب مصرفی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

 

نکات مهم در خرید بهترین ماشین ظرفشویی

لذت حضور در کنار خانواده

اگر می‌خواهید صاحب بهترین ماشین ظرفشویی شوید، باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. با دقت در این قابلیت‌ها لذت استفاده از این کالا چند برابر می‌شود. رده‌ی مصرفی برق و انرژی آن سطح A به بالا باشد. یک ماشین ظرفشویی خوب باید دارای برنامه‌های شستشوی مختلفی باشد. هرچقدر تعداد این برنامه‌ها بیشتر باشد، کالای مناسب‌تری است. برنامه‌های مختلف شستشو مثل برنامه برای ظروف خیلی چرب، چرب و متوسط، کم چرب، بدون چربی مثل ظروف میوه و … است.

برنامه‌ی شستشوی سریع برای ظروف بدون چربی مثل استکان‌ها و ظروف ظریف را داشته باشد. سبد مخصوص برای قاشق چنگال، داشتن سیستم آب‌پاش و خشک کن مناسب از دیگر امتیازات بهترین ماشین لباسشویی است. دقت داشته باشید که ماشین ظرفشویی حتما دارای فیلتر برای جمع‌آوری باقیمانده‌ی غذای داخل ظروف باشد. در ضمن گارانتی هم داشته باشد.

از ویژگی های برجسته ظرفشویی آاِگ، تمیز کردن برتر با مصرف انرژی کم است.این ماشین ظرفشویی همچنین با نسل جدید PROCLEAN دارای یک سطح برتر از شستن است که مصرف توان کم را برای شما فراهم می کند.در داخل فضای این ماشین ظرفشویی توابعی برای اسپری کردن آب و مواد شوینده به ظرفها وجود دارند که پوشش تمامی ظرفها را با حداکثر آب، تضمین می کنند.

تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1556 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح