اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

برای خرید ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

نکاتی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی رعایت کنید

این روزها سر وكله انواع و اقسام ماشین در آشپزخانه ها پیدا شده؛ حالا دیگر این ماشین ها نه تنها غذا می پزند بلكه خودشان هم ظرف ها را می شویند! با این وجود باید ها و نباید هایی در مورد استفاده بهینه از ماشین ظرفشویی وجود دارد که بهتر است از آنها مطلع باشید و با استفاده درست، درآمد، آب و انرژی منزل را هدر ندهید.

وقتی کوهی از ظروف کوچک و بزرگ در َآشپزخانه روی هم جمع می شود این ماشین خانگی است که خیال شما را بابت شستن و خشک کردن ظرف ها راحت می کند. ناگفته پیداست که شما براي شستن ظرف هایي که در سینک آشپزخانه جمع شده  به مصرف آب زیادی نیاز دارید اما اگر برای تمیز کردن آنها از ماشین ظرفشویی استفاده کنید درصد، آب کمتری مصرف می کنید

 

بازوی آبپاش

اگر قصد خرید دارید دنبال ماشین‌های ظرفشویی‌ که دارای بیشترین بازوی آبپاش هستند بگردید. مدل‌های مناسب‌تر بیش از سه بازوی آبپاش دارند.

 

استاندارد 

به استاندارد بودن توجه كنید اگر هنگام خرید ماشین ظرفشویی پول بیشتری بپردازید و دستگاهی بخرید که حداقل انرژی را مصرف می کند و برچسب انرژی دارد، در این صورت نیازی نیست بابت بالارفتن هزینه آب و برق نگرانی داشته باشید.

 

کم مصرف

میزان مصرف برق ماشین های ظرفشویی بیشتر از همه به تکنولوژی به کار گرفته شده در آن بستگی دارد. هزینه های انرژی مصرفی، تعمیر و نگهداری هم نکته دیگری است که باید به آنها توجه کنید.


انتخاب یک دستگاه غیر استاندارد ممکن است در اولین پله برای تان ارزان تر تمام شود اما هزینه های جانبی آن گران تر است و باید هر ماه بابت انرژی مصرفی پول بیشتری پرداخت کنید. پس اگر در حال حاضر برای خرید ماشین مناسب بودجه کمی  دارید، خرید تان را به چند ماه بعد موکول کنید و دستگاه کامل و مناسبی را به خانه بیاورید.

 

ظرفشوهایی با کنترل گرهای حسی و لمسی

اخیرا سعی شده که در طراحی ماشین های ظرفشویی نوآوری در ظاهر، کارایی ، اصول بهداشتی و بهینه سازی در مصرف انرژی در نظر گرفته شود. ماشین ظرفشویی های مختلفی در برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که تنوع زیادی در کارایی و طراحی ظاهری دارند. ماشین ظرفشویی هایی با کنترل گرهای حسی و لمسی از انواع جدید ماشین ظرفشویی ها هستند که در انواع متفاوت در رنگ و طراحی درب وجود دارند.

 

وجود سنسور

ویژگی جدید به کار گرفته شده در ماشین ظرفشویی ها ، سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش راندمان انرژی با تنظیم میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی برای درجه ای از کثیفی ظروف می باشد. در بسیاری موارد این ویژگی تاثیری در گران شدن ماشین ظرفشویی ندارد.

 

کاهش صدا

ویژگی های جالب کاهش مصرف انرژی، شروع با تاخیر شستشو در برخی از مدلها هستند که به شما اجازه می دهند تا زمان هایی که نرخ انرژی پایین تر هست آنها را روشن کنید. این ویژگی همچنین باعث کاهش صدا در آشپزخانه می شود.

 

قابلیت ها

قابلیت هایی مثل قفسه های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه دار، تطبیق پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. بعلاوه، مدلهایی که سه کشو هستند نسبت به مدلهای قدیمی دو کشو برتری دارند. این طبقه کوتاه برای فنجانها یا سایر ظروفی که ارتفاع زیادی ندارند ایده آل است. بعضی از مدل ها طراحی بهتری برای سبد کارد و چنگال دارند که می توان سبد را برای استفاده بهتر از فضا به دو یا سه قسمت تقسیم کرد.

 

گارانتی

در مورد گارانتی ماشین ظرفشویی ها هم مطمئن شوید که همه جزییات در گارانتی در نظر گرفته شده باشد ، گارانتی اکثر ماشین ظرفشویی ها یک سال شامل قطعات و تعمیرات می شود. برخی از برندها هم گارانتی دو ساله ر ا در نظر می گیرند، حتی بعضی از کارخانجات هم مدت های طولانی تر مثلا سه تا پنج سال را برای ضمانت محصول خود در نظر می گیرند.

 

تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 25 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1766 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح