اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

چرا از ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟

چرا از ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟

صرفه جویی در مصرف آب

استفاده از ماشین ظرفشویی تا حد قابل توجهی مصرف آب خانگی را کاهش می دهد، به طوری که یک دست ظروف 144 پارچه را اگر با دست بشوییم 85 لیتر آب مصرف می شود در حالی که همین تعداد در ماشین ظرف شویی تنها 16 لیتر آب نیاز دارد و در برخی مدل ها کمتر از 10 لیتر آب مصرف می شود.

 

ایجاد فرصت بیشتر برای خانمها

به خانم خانواده فرصت بیشتری می دهد تا به جای صرف وقت در آشپزخانه و شستن ظروف، زمان بیشتری را در کنار فرزندان و همسر خود داشته باشد.

 

لذت مهمانی

در شست و شو با دست، بهترین زمان پذیرایی از مهمان بعد از صرف غذا به شستن ظروف می گذرد (بیش از یک ساعت) در صورتی که در شست و شو با ماشین ظرفشویی، بعد از صرف غذا در کنار مهمان خود هستید.

 

ضد عفونی

در شست و شو با دست، مجبوریم از آب ملایم استفاده کنیم در صورتی که در ماشین ظرفشویی آب داغ استفاده می شود لذا عمل ضد عفونی نیز تا حدی انجام می گیرد مواد کلره و یا اکسیژنه موجود در پودرها و قرص های ماشین ظرفشویی، عمل ضد عفونی ظروف را تکمیل می کنند.

 

ظروف براق و شفاف

در شست وشو با دست، ظروف به علت استفاده از اسکاچ بعد از چند ماه خش برداشته و کدر می شوند، در صورتی که در ماشین ظرفشویی چون از مواد شوینده مناسب استفاده می نماییم، ظروف همیشه براق و شفاف باقی می مانند.

 

صرفه جویی در شوینده ها

در شست و شو با دست، میزان استفاده از مایع ظرفشویی بسیار زیاد است در صورتی که در ماشین ظرفشویی میزان مصرف پودر بسیار کم است.

 

شوینده های مضر

مواد شوینده به پوست دست آسیب زیادی می رسانند در حالی که در ماشین ظرفشویی دست شما با مواد شوینده هیچ گونه تماسی ندارد.

 

بیماریهای ناشی از ایستادن زیاد

درشست و شو با دست، به علت ایستادن زیاد و بی حرکت ماندن، خطر بیماری هایی مانند واریس، آرتروز ستون فقرات و زانو بسیار بالا می رود در حالی که در شست و شوی ماشینی این احتمال وجود ندارد.

 

ظروف لب پر نمی شوند

در شست و شوی دستی، امکان لب پر شدن ظروف چینی و کریستال شما وجود دارد در حالی که در ماشین ظرفشویی این امکان به حد صفر می رسد.

 

تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 26 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1363 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح